Volgers

woensdag 22 augustus 2012

challenge DCL

Hallo allemaal
Heb een kaartje voor de challenge DCL gemaakt de uitdaging cijfers.Ik had een kaart gezien in de craft stamper,met schilderstape en plak cijfers.Ik dach dat kom goed uit.Ik heb eerst de cijfers geplakt daarna schilderstape overheen geplakt,gesponst met distress inkt.En toen  zag je de cijers niet meer.Ze waren denk iets te dun,dus heb ik ze maar over getekend.Klok en tekst is van Heroarts,en de andere stempel is van stampcamp.Morgen is deze kaart te bekijken in Den Bosch,dan zit ik bij Creafine.Groetjes Nel

12 opmerkingen:

  1. hoi nel
    ziet er wonderschoon uit en erg leuk met die tekst!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk de techniek met tape!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi! Heel subtiel is het gebruik van kleur en de cijfers. En fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit kaartje heb je weer super mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW prachtig deze Nel!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super en heel orgineel gedaan. :) Vooral die tekst vindt ik gaaf.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In het echt is deze nog veel mooier! Was heel leuk je weer te zien en te babbelen op de knots! En wat zijn je kaarten toch mooi in het echt! Nog bedankt voor het apart houden van de super achtergrondstempel! Zoals gezegd ga ik daar mee kijken of ik een kaart van je kan liften.(Als het mooi is, hoef ik zelf natuurlijk het wiel niet nog ´ns uit te vinden). Zal even duren, maar die komt vanzelf... Creatieve groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zacht sfeertje en een toepasselijke spreuk erbij. Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen